Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2017 19:48 - Бял гълъб
Автор: anaevada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1039 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Бял гълъб. Днес виждам бял гълъб за втори път в последната седмица. Прелита над главата ми като ангел. Навява ми спомени. Едно време и аз летях. Бях до Бога. Любов. Вчера баща ми, на 44 години, каза, че не влага никакви чувства в думата "любов". Съмнявал се и аз след време да вярвам в нея. Било жалко. Жалко е. Но какво от това? Един ден всеки ще умре, след като е умирал хиляди пъти в нечии сърца. Аз поне ги убивам. Патологично е. Парализирам ги, бдя над вдървените им тела, плача на гробовете им. И някой ден те наистина умират за мен и остава само споменът. Спомени. И от тях не остава нищо накрая. Само една вселенска памет за случилото се. Една енергия, която се преобразява до свършека на всичко. Това е магията. А любовта е просто дума. Думи. Отлитат още преди да ги изречеш, като белите гълъби, които едва си зърнал. Вричам се. Без значение е. Обещавам и убеждавам. Все думи, които летят и се извисяват, но аз не политам с тях. Думите имат свойството на душите. Съществуват свободни, но без да живеят наистина. Странстват по света, докато не намерят правилният приемник, който да им вдъхне живот. Не искам да приемам! Искам да съм приемана. Човешка участ. Няма отърване. Само понякога. В любовта. Една проста думичка. Целият свят страда от нея. По-добре да я замениш с други думи. Привързаност. Взаимност. Приятелство. Тези думи са сякаш по-трайни. Нетрайни сме. Това е най-висшето ни качество.


Тагове:   гълъб,   дума,   бял гълъб,   енергия,   любов,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anaevada
Категория: Лични дневници
Прочетен: 268569
Постинги: 208
Коментари: 225
Гласове: 1040
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930