Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2022 21:22 - НАМЕСА В ЛИЧНИЯ НИ ЖИВОТ
Автор: golden Категория: Технологии   
Прочетен: 2640 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                         ЛИЧНИЯТ НИ КОМПЮТЪР ВЕЧЧЕ НЕ Е ЛИЧЕН
                                                      ЗАЩОТО
МАЙКРОСОФТ измисли домашните групи и споделянето на документи, снимки, видео и принтери между компютри в една мрежа.
И... никой няма да ви пита съгласни ли сте да споделите личните си тайни с всички хора около вас чрез техните компютри, независимо дали са стационарни или мобилни.

Днес имах НЕПРИЯТНА изненада, не знам откъде дойде, но явно е от близко място. Лаптопа ми нямаше интернет, защото имах работа с него, без да е вързан за нета. И...само след 1 час, като го включих преди да сложа картата за интерент, неочаквано за мен в лентата на задачите ми цъфна иконата за интернет вече свързана към мрежата на друг компютър.на връзката ми дава 2 компютъра свързани към доставчика.
Видях иконата на новия компютър  в My computer - мрежа и се изненадах неприятно. Опитах се да го изключа от интернет и споделяне в контролния панел но, ядец. Това вмешателство на чужди хора не ми харесва. Това им действие за мен е кражба на документи, отнемат ми правото на личен живот и правото да имам личен компютър за лично ползване. А, кражбата е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ.

Новите технологии налагат на хората контрол.

Проникнаха в моя контролен панел, промениха настройките, промениха контролния панел и съдържанието на папките ми.
А, ето какво пише в този сайт : https://bg.remotedesignteam.com/117-setting-up-a-local-network-via-a-wi-fi-router-between-computers-on-windows-7-opening-the-shared-access-to-files-and-folders
."...След като отворим споделения достъп до папката, всички компютри от локалната мрежа ще могат да преглеждат намиращите се в нея файлове, да ги модифицират и да добавят нови файлове към тази папка (това обаче зависи от разрешенията, които активираме)......".
В КОНТРОЛНИЯ ПАНЕЛ - СТЕНАТА НА УИНДОУС, намерих много интересни включвания, за разрешения за споделяне. Нови функции и манипулации със старите настройки. Аз съм с Уин 7, никога досега не съм виждала тези настройки, има и много допълнителни които не разбирам, и там почти всичко беше разрешено (отметки на всички допълнителни функции), не само за стената, а и в настройките на интернет експлорер. В резултат на това, забраних досъпа до моите папки, махнах отметките, изстрих и деактивирах всичко, което не ми трябва за да работи компютъра ми нормално и както е работил досега.. Компютъра който се меси в моите работи се казва: HN70COR. Понятие си нямам кой е този? Направих няколко проверки, но той не се отваря. Пуснах антивирусната и тя го позна като вирус.и го изтри. Но, съм сигурна, че след като този агент се е намъкнал в моя компютър, независимо че сменям паролата почти всеки ден, пак ще ме нападне да краде информация от мен. освен това в лентата на задачите ми се лепнаха и две иконки, едната за контрол - security, другата от Microsoft - пак контрол. Ужасена съм. Тези намеси ми отнеха личното пространство и правото ми на личен живот. Не искам вмешателство на чужди хора, забраних всякакво споделяне. Дали ще си запазя личния живот е вече проблем. Явно е че ще станем полицейска държава, а и сме в ЕС. Какво ли ни готви бъдещето?



Гласувай:
10



1. kvg55 - golden,
01.12.2022 20:09
Изключваш се от мрежата и компютърът си е вече само твой.
цитирай
2. golden - Налучках тайната на този компютър
19.06.2023 14:14
Случайно попаднах на сайт, където обясняват защо не трябва да си купим кола, която е била такси в англия или др.страна извън ЕС. И така попаднах на бордов компютър, който се използва в автомобил - втора употреба. Мисля че е Мерцедес или Тойота, защото когато вляза в мрежата, този компютър е там, а колите и двете (мерцедеса и тойотата) - са паркирали пред блока. Миналия месец бях към А1, и този компютър беше в моята група (без да съм към общия блок с компютрите в блока), този месец обаче съм към Виваком и той - също. Все едно че е залепен за мен и ме следва навсякъде, където аз ходя - там и той.
Няма отърване.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031