Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2013 22:34 - Химически Генезис
Автор: anaevada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1187 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 18.10.2013 09:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 -         И запомнете, че атомите, които нямат свободни електрони, не се свързват с други атоми. Те нямат нужда от това. Свързват се онези атоми, които имат свободни електрони и техните спинове са противоположни (тоест, единият електрон се върти около себе си в посока, противоположна на тази, в която се върти другият). Свързват се онези атоми, които имат свободни електрони, защото тъкмо тези атоми са нестабилни и преливат от неориентирана и неконтролируема енергия. Два нестабилни атома се свързват, за да станат стабилна молекула без много енергия. – Обобщава госпожата, малко преди звънецът да бие.

    Ето как се случва преизтърканото, но гениално и красиво клише „противоположностите се привличат”. Сетне, противоположностите се допълват. И ето как именно противоположностите създават света. И ето как откриваме простичката тайна на живота:”Нестабилността е в основата на съществуването на всичко. Ако имаше пълна стабилност, нямаше да се появяват веществата, нищо нямаше да има развитие.”

    Но все още сме в час. Взимам си химикалката, за да запиша думите на госпожата. И се замислям. Поглеждам към палеца и показалеца си, които държат по присъщия си начин химикалката. Те се мърдат, те се свиват, те усещат допира с химикалката и дори едва доловимото промъкване на студения вятър през пророзеца. Те са мои, аз ги усещам, аз дори мога да ги управлявам. Но това е просто една даденост, за която съм забравила с първото си вдишване. Просто защото е даденост. Даденост е да чувам и да виждам. А още по-голяма даденост е, че има какво да чувам и да виждам. В даденост се е превърнал и животът ми, а това е най-тъжното, защото го живея сякаш винаги ще бъде безусловно мой. А аз съм плод на два заблудени електрона, които биха се обърнали в орбитите си, ако видеха какво правя с цялата енергия, която са ми дали. Аз съм рожба на няколко атома, а мои братя и сестри са птиците, дърветата, облаците, дъждът, земята, по която стъпвам, и още толкова, толкова много Божи проявления. Аз съм най-красивото и съвършено произведение на Химията. Аз съм аз и в това твърдение се крие цялото съвършенство на човешкото съзнание.

    Наистина, моята единствена майка е Природата. Тя ме е създала, за да се развивам. А иска да се развивам, защото така се развива и тя. Това е един прекрасен и безспирен кръговрат на енергия.

    И в заключение ще повторя: противоположностите се допълват. Не е ли утешително да помислиш, че смъртта някак по магически допълва живота?

image






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Много си
18.10.2013 07:44
права със заключението/извода си! Това е вечният кръговрат на майката/богинята природа!Поздравявам те с разсъжденията ти!
цитирай
2. arrow11 - Сигурно е така. Животът не е само ...
20.10.2013 10:23
Сигурно е така. Животът не е само биологично понятие :)
цитирай
3. trip - In'Lakesh Ala Kin! : ) бла...
23.10.2013 08:06
In'Lakesh Ala Kin! : )


благодаря за хубавите думи!

поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anaevada
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266970
Постинги: 208
Коментари: 225
Гласове: 1039
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031